المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : إعلان الفائزين بمسابقة " شغل المهلبية .. وخد الهدية ""


لجنة الفعاليات والمسابقات
16 Feb 2008, 08:28 PM
أعضائنا الإعزاء

يسرنا أن نعلن لكم أسماء الفائزين بمسابقة

" شغل المهلبية .. وخد الهدية "

والتي أقيمت في الفترة من 2 / 2 / 1429 هـ إلى 6 / 2 / 1429 هـ .



وهم كالتالي :




المركز الأول


× زنبقة ×





المركز الثاني

× السيد جمل الليل ×





وسوف يستلمو جوائز قيمة مقدمة من محلات المسار للكمبيوتر .


ألف مبروك للفائزين وحظ أوفر للإخرين في المسابقات القادمة .







شاكرين للجميع مشاركاتهم وتفاعلهم مع برامج ومسابقات قبلة الدنيا

وائل عقيل
16 Feb 2008, 08:41 PM
ألف مبروك .. لهم

يستاهلوا والله وعقبال الجميع في المسابقات الجاية

أحترامي للجميع

روابـــي الحجاز
16 Feb 2008, 09:03 PM
مبروووووك مبرووووك مبروووووك

وماشاء الله الفايزين كانوا شادين حيلهم بالمسابقة ,,


وعقبالنا واللي ماحالفهم الحظ في المرات الجيية ,,,



وشكراً لكـم ع المجهودات الحلوة :)

makkah butterfly
16 Feb 2008, 09:10 PM
الف مبروووووك للفائزين

يستاهلو...:)

وحظ اوفر لمن لم يحالفهم الحظ...

مكاوية حلوة
16 Feb 2008, 10:05 PM
مبرررروك ....مبروووك يستاهلو ..

أبرار نصر الدين
17 Feb 2008, 12:10 AM
مبرووووووك مع انو للأسف مالحقت أشوف الموضوع الا لمن أتقفل

Face Moon
17 Feb 2008, 12:42 AM
ألف مبروووووووووووووك

لزنبقة

والسيد جمل الليلوعقبال البقية بإذن الرحمن

زنبقة
17 Feb 2008, 01:09 AM
http://www.al-wed.com/pic-vb/243.gif

http://forum.makkawi.com/imgcache/31268.imgcache.gif

http://forum.makkawi.com/imgcache/31269.imgcache.gif

http://forum.makkawi.com/video/coctyl/026.gif

http://forum.makkawi.com/video/coctyl/027.gif

الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف
الف الف الف الف الف الف الف الف
الف الف الف الف الف الف
الف الف الف الف
الف الف
الف
الف الف
الف الف الف
الف الف الف الف
الف الف الف الف الف
الف الف الف الف الف الف
الف الف الف الف الف الف الف
الف الف الف الف الف الف الف الف
مـــــــــبـــــ الف ــــــــــــــروك

للسيد جمل الليل و لى طبعناً

ومرسي اوووووووووووووووووووووووووووووووي لكل من هنى

وعقبال من لم يحالفه الحظ في المرات القادمه ان شاء الله

ودمتم بود

http://forum.makkawi.com/video/roz/011.gif

السيد جمل الليل
17 Feb 2008, 03:00 AM
:a10: :a10: :a10: :a10: :a10: :a10: :a10: :a10: :a10: :a10:

:a74: :a74: :a10: :a74: :a74:

ابارك لاستيتا زنبقة ولنفسي

واشكر كل الي باركوا





تحياتي ...... .

نص مكة
18 Feb 2008, 10:31 AM
الشكر الجزيل بداية لمنظمي المسابقة


والف مبروك للفايزين زنبقة والسيد



وماشاء الله زنبقة سارت تنافس المركب على كثرة الجوايز

إماراتية وأفتخر
18 Feb 2008, 11:26 AM
الف الف مبروك

زنبقة
20 Feb 2008, 03:01 PM
الشكر الجزيل بداية لمنظمي المسابقة

الف شكر لمنظمي المساقة الصراحه استمتعنا خلال الاسبوع

والف مبروك للفايزين زنبقة والسيد

الله يباك فيك وعقبالك في المسابقة القادمه


احلى ردود با أجمل لغات العالم لنص مكة

سلام عليكم

شوف ياولدي يا نص

هادي مسالة حظووووووووووظ

فااااااااااااااااايز ومهزووووووووم

فبلاشي نق قبل لا توصل الهديه

تتطير بركتها ياولدى

وماشاء الله زنبقة سارت تنافس المركب على كثرة الجوايز

وبعدين معاك كلهاااااااا مرتين اللى فازت فيها البنت فمن فين سار التنافس


بص يا نص انا محتكتش اي جوائز

المسابقة كانت مفتوحه و اللى عاوز يشارك يشارك

وما تورش اوووووووووووي على الكم مره اللى فزت فيها

كل واحد بياخد نصيبه


بونسوار مسيوى نص

مغسي لتهنئتك المعطرة بروائح بالزهور البارسيه

الهديه شكلها ماراح توصل هههه

اورفوار


جود افتر نون مستر نووووص

ثانكيوووووووووووووعلى تهنئتك الحلوه بمناسبة فوز السيد جمل الليل

عقبال ماتوصلك يا سيد الهديه بالف سلالالامه وقتها قل ايش طلعة هديتك

جوووووووووووود باي

نص مكة
20 Feb 2008, 03:49 PM
يا هلا يازنبقة


بالبركة عليكي الهدية وان شاء الله تزيد بركة

وهيا كمان ان شاء الله كل هدايا المنتدى تاخدها انت وتستااهلي زيادة كمان


كدة تمام !!!



وما عليكي حنلف لك هيا في ورق تقويم عا1429 المرة دي

المركّب مكركب
20 Feb 2008, 04:00 PM
ماشاءالله تبارك الله !! :)


الف مبرووووك للفايزين .. وشكرا جزيلا للمنظمين للمسابقه !!

يعطيكم الف عافيه :)


وماشاء الله زنبقة سارت تنافس المركب على كثرة الجوايز

قل اعوذ برب الفلق http://forum.makkawi.com/imgcache/31689.imgcache.gif


وبعدين معاك كلهاااااااا مرتين اللى فازت فيها البنت فمن فين سار التنافس


افاااااا يازا العلم .. مرتييييين مييين والناس نايمييين !!

فوق التمنية بصلاتي على النبيي .. ما اظن انو عندي منافس بتاتا البطه !!

بس خلاص اعتزلنا الفن ... وزماان يافن :a28:

تحياتي للجمييييع :)

زنبقة
20 Feb 2008, 04:07 PM
يا هلا يازنبقة

اهلين نص مكة


بالبركة عليكي الهدية وان شاء الله تزيد بركة

مرسي اوي بس لاتطلع الهديه قاروة موية بركه

ههه هههه هههه

وهيا كمان ان شاء الله كل هدايا المنتدى تاخدها انت وتستااهلي زيادة كمان

بص يا نص ان مش طماعه اوي

كل واحد بياخد رزق و الشاطر من يربح في الا خر

كدة تمام !!!

تمام يا افندم


وما عليكي حنلف لك هيا في ورق تقويم عا1429 المرة دي

الين دحين ما نسيت حكاية ورقة التقويم عام 1428

ترى محتفظه بالورقه بس خساره ما طلع خطك

لا تكلفوا على نفسكم وتغلفوا الهديه بورقة 1429

خلاص اذا موصر يكون عليها خطك الكريم ولاتنسى التوقع باليوم والساعه والدقيقه والثانيه

اصلا مش عرفين الهديه ايه ؟؟؟؟

على قول المثل ريحة ابو على ولا عدمها

في انتظار هدية مكاوي المييزه

ارفوار

حفيد النور
20 Feb 2008, 04:29 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

الف مبروك يا زنبقة

تستاهلي الجتئزة

بس الظاهر لية نصها

كدة هيامة

والف مبروك يا سيد

تستاهل والله

وأكيد لية نص الجايزة كمان

يلا مبروك وعقبالي

زنبقة
20 Feb 2008, 04:47 PM
الف مبروك يا زنبقة

الله يبارك فيك يا حفيد

تستاهلي الجتئزة
تسلم يا حفيد

بس الظاهر لية نصها

والاخ جي يبارك ويبغى نص الهديه طيب لو كانت الهديه ما تقبل القسمه على اتنين نعمل ايه

كدة هيامة

ميه ميه ولا فراخ الجمعيه ههه ههه ههه

فينك يا عاشقة الهياكل

يلا مبروك وعقبالي

الله يبارك فيك وعقبااااااااااااااالك في المرات القادمه

نعطيك خبر قبل لا تبداء المسابقة

ارفوار

توتة
20 Feb 2008, 10:18 PM
ماشاءالله تبارك الله


الف مبرووووك للفايزين .جمييييييييييعا. وشكرا

السيد جمل الليل
21 Feb 2008, 12:00 AM
نص مكة : إمارتية : مركب مكركب : حفيد النور : توتة


شكرا لكم على تبريكاتكم الحلوة


ملحوظة : وهاج الهدية وصاحب الهدية فداك بس الهدية دي بالذات ماراح تشمها .

تحياتي ....... .